♥ Gott gotti gott gott

I går hoppa jag på Tisdagstemat för första gången, å så roligt det var!
Å så många nya bloggar man fick stifta sin bekantskap med, som man förmodligen,
aldrig hittat annars om man inte dykt in på "temat".
Så tack till alla nya och gamla bloggvänner  för era söta kommentarer.

Över till reklamen...

Nu e  det reklamtajm, eftersom jag  nu jobbat en tid hos Wrigler´s , nä stopp och
belägg......jag har aldrig jobbat där men däremot är jag en Buzzador.


En buzzador får hem nya produkter som man sen i sin tur ska bjuda bort på vänner
och bekanta, och låta dom smaka på produkten
därefter får man avlägga en liten rapport till Buzzador vad folket gillar med just den nya produkten.

Så häromdagen träffa jag en av (mina)  en jag varvat och hon hade då fått en massa
halspastiller från Wrigley´s med olika smaker.

Extra Pastilles är välsmakande! Vare sig man gillar en frisk smak av mint, saltlakrits eller en fruktig kombination av lime och tranbär kan alla hitta sin favorit. Extra Pastilles har en helt unik sockerfri sammansättning med xylitol vilket gör att de även är bra för tänderna.

Min favorit var så klart dom salta och även Lime, och ännu gladare blev jag i kväll när
jag såg dessa pastillerna på hyllorna i affären!

Egentligen har jag slutat att käka Tenor, Läkerol  sedan flera år tillbaka eftersom
dessa givit mig magknip...*pip*

Men det fick jag som tur var inte av dessa, men hur som haver måste jag påstå att dessa
är 10 ggr godare, det är sällan jag faller så pladask för en pastill ;)
Nu står det såld i min panna...

image121

Kommentaren Sparas
Postat av: Laijnen

Såg dem i hyllan häromdagen, lyften en men av någon anledning satte jag tillbaka dem igen. Så du kan varmt rekommendera dessa då. Tror faktiskt att jag skall prova ser ju himla goda ut. Trevlig sida som jag halkade in på förresten...

Ha de gott :-)

Postat av: Anki

Askarna ser ju helt läckra ut, inte illa om de även är goda=)
Ha en bra dag!

2007-04-04 @ 08:06:57
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: solgudinna

Tack för tipset. Jag gillar att ha en ask i fickan. Det brukar bli lekerol. Tuggummi får jag ont i käkarna av.
Jag får testa den sorten nästa gång, lakrits är jag svag för.
Ha det gott.

2007-04-04 @ 13:07:45
URL: http://solgudinna.blogg.se
Postat av: Tina

Thanx för inlägget. Håller med dig. Det är svårt att inte bli less bara. Man vill inte bli blase för sånt skrutt heller. Hur som haver, glad påsk och fridens liljor. //TIna

2007-04-04 @ 18:02:06
Postat av: Mia

Hej Hej!!
Jo jag har fått en kund i företaget, fast jag inte har startat det ännu...jag ska sälja annonser åt en tidning och det är väldigt spännande och kul...Äntligen är jag frisk nu..skönt..
Vad är tisdagstema? *nyfiken*

jaha då ses vi snart då? Imorgon går ju kvastaracet...

Kram

2007-04-04 @ 20:57:39
URL: http://blogg.passagen.se/kristallery
Postat av: Bobby

Jag har smakat på tabletterna.De var jättegoda.Vad är adressen till buzzadoren,du vet hon som bjussar gratis?Kram Bobby

2007-04-04 @ 23:57:06
Postat av: Think Twice

Laijnen-> Tackar för det! Jo så är det ofta med nyheterna, man testar nog inte fören man hört att något är gott! Tack detsamma och välkommen tebax!

Anki-> Jo innehållet håller måttet väl;)

Solgudinna-> Ett tips Lime smakar åt lakkrits hållet och frågan är om dom inte är godast, fast jag är en "lakritsoman" själv! Kram

Tina-> Så sant, inte alltid lika lätt att skaka av sig det negativa som att ta till sig av det positiva! Glad påsk vill ja önska dig med!

Mia->Så skönt att du känner dig frisk o kry nu!
Om tisdagstemat, den uppdateras med nytt varje tisdag med olika tema, med vad du ska blogga om, så i tisdags var det vårtecken! Du hittar länken på min sida, bara gå in och läsa och sen notera (om att du utfört uppdraget)prova det var faktiskt riktigt skoj!
Ha det gott vännen och flyg lågt! kram

Bobby-> Hehe..hm det där är hemligt! Kram





2007-04-05 @ 20:50:43
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/

image613Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentaren (sparas)

image270
Trackback