♥ "Påsknöten"

Dax att gnugga geniknölarna!

image129

Ps! Jag publicerar kommentarerna lite senare, så ni slipper se varandras svar ;P

♥ Mycket nöje!

Kommentaren Sparas
Postat av: Anonym

Hej ehh det där får jag nog ta och tänka på ett tag...Jo jag har blivit rejält undersökt... :)...känns tryggt...nu när man varit iväg på Blåkulla inatt...
Hoppas du får en gooo påsk men vi hörs väl här titt som tätt som vanligt...Kramen från påskatanten... *L*

2007-04-06 @ 04:14:42
Postat av: Anki

Jag måste ju erkänna att de timmarna i skolan, var jag nog långt borta i en annan värld. Har kanske missat lite i skolan:-D

Postat av: solgudinna

Kan det va Moses. Han ledde judarna ut ur egypten.
Om jag inte satt och sov på den lektionen förstås.
Observera!! Att min hund Moses inte är döpt efter honom, utan efter Tjorvens säl i Saltkråkan. Moses älskar att ligga på rygg med tassarna upp som en säl som solar sig. :) Fast enligt stamtavlam heter han Lakkas Charlamovsky.
Kram Helena.

2007-04-06 @ 10:19:58
URL: http://solgudinna.blogg.se
Postat av: solgudinna

Hej!
Gör andra försöket för idag. Jag kommer inte in på din blogg.
Nej, det såg skönare ut än det var. Det blev en snabb skogspromenad.
Jag gissar att det står Moses. Precis som min hund heter, fast han är döpt efter Tjorvens säl i Saltkråkan. Han har ett kennelnamn också Lakkas Charlamovsky, lättare med Moses.
Kram Helena.

2007-04-06 @ 16:43:43
URL: http://solgudinna.blogg.se
Postat av: solgudinna

Ursäkta såg först den lilla texten nu. Så ta bort det ena inlägget om du vill.
:)

2007-04-06 @ 16:45:31
URL: http://solgudinna.blogg.se
Postat av: Pialotta

Jesus.. kan det stå det :-)
Trevlig fortsättning på Påska..
Pözzen på pannan

2007-04-06 @ 17:59:14
URL: http://kaffebönan.blogg.se
Postat av: Bobby

Tjena,historielektionerna var ju inte heller min starka sida precis o det känns som om jag inte varit närvarande på hieroglyfundervisningen heller men ja e duktig på schack så de så.Kram Bobby

2007-04-09 @ 12:56:49
Postat av: Think Twice

Alkiz- Visst det tål att funderas på..Glad Påsk på dej med gumman! /kram
Anki- Ja det är nog en hel del som satt och drömde på dom lektionerna...jag bl annat:P
Solgudinna- Hiskligt nära.../Kram
Pialotta- Jaaaaaaa rätt! Grattis! /Kram
Bobby- Fler som sovit.....hmm, å inte kan du hieroglyfer heller hihi.../kram

2007-04-13 @ 21:27:13
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/

image613Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentaren (sparas)

image270
Trackback