♥ Svaret till Kändisbarnen

Åh här kommer dom rätta svaren...till Kändisbarnen!

1. Freddy Mercury.....sångaren i Queen   


2. Julia Robert´s                    

3. Ricky Martin   


Ett STORT Grattis Till  ♥Mija♥  som lyckades pricka in 2 Rätt!!!  image150

Eftersom Freddie är en av mina absoluta favisar kommer  här en länk med en av hans superlåtar!!! 

 Klicka-------> HÄR och njut!

Kommentaren Sparas
Postat av: Mija

Men ååååååååååååå.
Freddie Mercury hade jag ALDRIG lyckats gissa på, jag har aldrig varit nåt Queen-fan.. skrattar..
Men tack för applåderna!! :))

Postat av: Pialotta

Du jag satt i min solstol idag och hade Freddie Mercury på gång.. det måste vara han tänkte jag, men sen blev det inte av att jag gick in till dig och skrev de..
Oueen var bra på sin tid, bland händer det jag plockar fram något med dom.
Ha de fint kram

2007-04-16 @ 23:42:35
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Think Twice

Mija- Bra jobbat, applåder o visslingar :))

Pialotta-Typiskt att man kommer på sånt i efterhand!
Ja är nog mest förtjust i Freddie som soloartist, tycker han har en otrolig röst eller hade får man väl säga! Kramiz

2007-04-17 @ 23:01:04
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/

image613Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentaren (sparas)

image270
Trackback