♥ "Vår" Vår" Vår"

Man får väl säga att man är lyckligt lottad när man har förmånen att bo relativt nära kusten!
Igår lyckades jag sluta jobbet redan kl 17.15 vilket är ovanligt tidigt, hann med att packa kaffekorgen och
bege mig ut till stranden och få andas in lite frisk vårluft mitt i solen....
Gud vad jag uppskattar att man kan  få ut lite mer utav dagen även efter jobbet!

Bilder ifrån gårdagens...kvälls sol.....

image146

Ha det gott där ute i "solen" alla bloggvänner!

Kommentaren Sparas
Postat av: Caroline cK

Underbart att våren är här, härliga bilder!

2007-04-13 @ 14:52:07
Postat av: Anki

Jag bor också vid havet=)
Fast vi har ju fortfarande is så långt ögat kan nå.

Postat av: solgudinna

Så skönt det såg ut, riktigt så varmt som idag var det dock inte igår.
Nu är det underbart. Har bara gått in en stund efter kaffet på verandan.
Kram Helena.

2007-04-13 @ 19:06:01
URL: http://solgudinna.blogg.se
Postat av: Christina

Åh, vilka underbara bilder. Jag bor också nära havet men dock inte gångavstånd.
Ha en riktigt trevlig helg!

2007-04-13 @ 19:15:38
URL: http://pratbubbla.blogg.se
Postat av: Bobby

Återigen ett av dessa fina collage.Du skulle kanske satsa på att göra vykort.Kram Bobby

2007-04-13 @ 20:12:12
Postat av: ROLLE

Vi bor också nära havet. Ett stenkast bara. Detär verkligen skönt. Speciellt nu när isen far och vågorna börjar slå mot land.
Ha de bra
Rolle

2007-04-13 @ 21:13:44
URL: http://www.rollesatelje.blogg.se
Postat av: Alkiz

Heej Heej!!
vilka fina bilder...fint att få lite kvällstid i solen det förstår jag verkligen.. :)...
Är helt slut efter en veckas slit..kul kul hoppas nu du får en riktigt fin helg och glöm för all del inte kameran...vill ha ögongodiset som du så fint levererar här på din sida...
Massor av kramizar//Vännen din

2007-04-13 @ 22:58:06
Postat av: Piaalotta/Kaffebönan

* Ja det är så härligt nu. Du är lyckligt lottad som bor så nära.. jag bor några mil ifrån till vatten, men visst åkaer man så fort bilen är tillgänglig.
Önskar man kunde cykla.. ha cykelavstånd :-)
Kram o en underbar helg

2007-04-14 @ 10:39:16
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Think Twice

Caroline cK- Tackar! Ja och det känns supergott med vår i luften!

Anki- Hoppas att istiden hos dig snart är förbi, långt däruppe i Sveriges avlånga land:)

Solgudinna- Nja det gäller och kura ihop sig där det läar förstås! / Kram

Christina- Tackar för det! Detsamma till dig!

Bobby- Ja det hade verkligen varit hur kul som helst! /Kram

Rolle- Men det lär väl smälta undan i snabb takt nu om det fina vädret håller i sig! /Ha det gott!

Alkiz- Tack pinglan, jodå kameran ska jag ha i högsta hugg, det blir säkert några lata dagar här i helgen vid beachen! Hoppas du får vila upp dig rejält nu helgen efter veckans slit! Ha det gott vännen. /Kram kram

Pialotta- Jag har ca 800 meter till havet, men kör faktiskt ganska ofta en 1 mil längre bort till mitt smultronställe där jag trivs bäst!
Då får du passa på att njuta lite längre när du väl kommer på plats nära plurret! /Kram

2007-04-16 @ 00:47:03
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/

image613Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentaren (sparas)

image270
Trackback