ο Windows

Det här måste..... Ni prova......
Oavsett om ni har sångröst eller ej.
Om man rotar runt lite bland windows små program, så hittar man den här lilla roliga ljudspelaren.....

186226-32


Testa er fram med lite olika låtar....

Därefter går ni lös på "effekterna", när det är dags att spela upp er egen komponerade lilla trudelutt...

Garanterat  dagens asgarv......

Ni måste förstås ha en mikrofoningång på er dator...
Själv tog jag mitt headset

Här hittar ni Ljudinspelaren---> Gå till  Alla program-->Tillbehör-->Underhållning-->Ljudspelaren

Mitt hetaste tips är......Wandering Star / Lee Marvin ....(baklänges)
Ja säger bara Hallelujah.....


Mycket nöje......

Kommentaren Sparas
Postat av: Dr S

Haha... det måste jag testa

Postat av: Alkiz

Ahh gott gott med choklad asså:)...Jo besök under solen på passagen bloggen hon har fått bebis för 2 veckor sen...och fråga:)...Hon är jättetrevlig.

Asså nu får man ju nästan be om ett smakprov på din röst...fniss...det verkar som du haft ganska kul med den där mediaplayern...*L* Annars då? Har ni lika grått som vi har det här?...Men men vi går mot ljusare tider Tack & Lov :)...

Idag är det den ständiga frågan, Vad ska jag ha till middag börjar bli hungrig och allt...tror jag cyklar in till stan och tar en Sushi...

Kramiz

2007-02-27 @ 17:13:34
URL: http://http://blogg.passagen.se/kristallery
Postat av: Think Twice

Dr S,
Ja det tycker jag absolut du skall :P
Alkiz;
E du säker...du verkligen vill höra *asg*
Nä jag skonar dig från det....
Ja den frågan har man alltid, men på vardagarna får det gärna gå fort och lätt att tillreda något för mig...så det kan bli makaroner på tvären och på längden många gånger...*Ler*
Kramar

2007-02-28 @ 21:22:00
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/
Postat av: Bobby

Fan,sjunger jag så här bra.Tror jag ska kontakta Bert Karlsson.Kram Bobby

2007-03-03 @ 13:28:17

image613Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentaren (sparas)

image270
Trackback