♥ Testare

För en tid sedan gick jag med hos Buzzador som testperson för deras nya produkter.
Hela grejen går ut på att du får testa nya produkter eller marknadsföra, och sen avge en liten rapport vad folk gillade produkten...
Mitt första kampanjprov, var att lura i folk choklad..... "mission impossible"
Låter ju nästan som ett straff att bjuda folk på kexchoklad :P
Nä det var knappast svårt...
Kartongen jag fick hem, var full av apelsinkexchoklad och det gick åt lika snabbt som smör i solen...
186226-31

 
I början ville Buzzador  att man skulle värva fler nya medlemmar, men det blev snabbt en succé, vilket gjorde att det inte behövde flera testare just då.

Men härom dagen kom åter ett nytt mail från dom....
Nu söker dom nyblivna mammor som har barn mellan 3-9 månader för sin nästa  kampanj..........luktar nästan blöjor...:)

Finns det någon ???  som är intresserad eller har någon nybliven mamma i sin bekantskapskrets...kan denna evt person ta kontakt med mig här på bloggen, så förmedlar jag det vidare på min buzzador-tjänst..

Kommentaren Sparas
Postat av: Caroline

Jag fick också det mailet, fick även ett mail om ett musik uppdrag plus mitt senaste uppdrag med Kellogs. Undrar varför vissa får vara mer aktiva än andra men jag klagar inte tycker bara det är kul. Kram

Postat av: Bobby

Mig hade du gärna fått lura i lite choklad.Det är ju bra för figuren.Kram Bobby

2007-02-26 @ 21:07:59
Postat av: Think Twice

Caroline,
Det beror nog på var man satt sina kryss skulle jag tro!
Bobby,
Hm....skitbra :P

2007-02-27 @ 16:53:12
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/

image613Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentaren (sparas)

image270
Trackback