♥ Uppkörning

Yes Yes Yes....Vad glad jag blev idag... när det där samtalet äntligen dök upp som jag bara gick och väntade på....och samtidigt höll alla tummarna för.
Innan jag ens visste svaret.... så hörde jag tydligt på hans röst att lyckan var total!
Jo det var min lille son, som ringde och berätta den roliga nyheten att han klarat sin uppkörning....och nu är en stolt ägare av eget körkort!
 
Hipp hipp hurra, så duktig du var!    186226-39


Nu innebär ju även detta, att min bil så klart hamnar i riskzonen,
så här måste det funderas om!
Grabben måste ju så klart ha en egen bil och den ska helst  vara ny!
Så nu har jag påpassligt nog sett mig omkring lite på egen
hand....om man kan bidraga med någon form av hjälp här???


186226-37

Allt är ju så klart en pengafråga, men tittar man  lite på alternativen,
och pratar om bilen längst bort, så får jag nog lära mig 186226-38först!

Så valet föll sig ganska enkelt till slut , och därmed så har jag oxå bestämt mig,  och det lutar åt den bilen näst längst bort....så  har man varken brisat för mycket eller hållt igen :P
 


Kommentaren Sparas
Postat av: Bobby

Ja det var verkligen skoj att höra.Den lille som i alla tider behövt skjuts till alla håll o kanter har äntligen blivit en fyllechaffis?Kram Bobby

2007-02-28 @ 21:06:04
Postat av: Alkiz

Hej Hej
Åh vad kul för din son, GRATTIS!! Det var inte dåligt idag är det ju supersvårt att få körkort teroin är ju inte så lätt med alla krångliga kuggfrågor...
Köp den längst fram:)...

Jo jag har ju varit på Almi och det gick bra men har fått lite nya frågor och nötter att knäcka...men man får ta en i taget...Annars tyckte han väldigt bra om min affärsidé...Kul kul

Kramiz

2007-02-28 @ 23:28:24

image613Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentaren (sparas)

image270
Trackback