♥ Jag är tagen...;)

image508

Utav
Pialotta! Ja lyfter på hatten och tackar för det!

Pialotta har en otrolig skrivkonst, håller oss andra uppdaterade med allt möjligt vad som händer här på nätet....Bjuder på fina bildcollage..mm

Man ska skicka det här vidare till andra bloggare som inspirerar!

Inte helt enkelt,  jag gillar att läsa hos alla mina bloggvänner!


Nu går det ju inte och kopiera på min blogg, men Pialotta ovan har länkat ett par i sin blogg där det går bra!

Mia....Här har ni mästerkocken....som skriver om sin vardag, på ett enkelt och trevligt sätt, katter och utflykter blandat med fina bilder, en riktigt mysig blogg!

Nette ...En härlig tjej...med en fantastisk skrivkonst, kan göra dom roligaste och intressantaste berättelser av vad som helst! Alltid lika kul att hälsa på hos!
Man vet aldrig vad hon har i görningen!

Ejmis....En nyfunnen bloggvän som jag inte hunnit läsa så mycket om än men det jag läser gillar jag, ejmis skriver om sina vardagliga händelser blandat med lite utflykter och mycket annat kul och sist men inte minst finns det en hel del  djur finns med i bilden!



image478

Kommentaren Sparas
Postat av: solgudinna

Tack för de snälla orden. Jag blev utmanad av Helen också :)
Kram.

Postat av: ejmis

Tack!
:)

2007-07-28 @ 00:06:10
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Mia

TACK!!! Det var en fin överraskning *bugar*

2007-07-28 @ 07:58:06
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Nette

Tack - vad gullig du är!!!!! Kram! :)

2007-07-28 @ 13:13:27
URL: http://enkelmenrar.blogg.se

image613Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentaren (sparas)

image270
Trackback