♥ Utmaning......

Jag har blivit utmanad av Caroline


image384Tre saker jag inte förstår mig på:

1. Straff i förhållande til brott i Sverige.
2. Grekiskan
3. Varför det finns marsipan i fastlagsbullarna:)

image384Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet
jag sitter vid:

1. Ipod
2. Kaffekopp
3. Kameran

image384Tre saker jag gör just nu:

1. Bloggar
2. Pimplar kaffe...
3. Lyssnar på " Änglar och Demoner"

image384Tre saker jag vill göra innan jag dör:

1. Besöka världens största labyrint..(ligger på Ön Samsö)
2. Resa till Japan...
3. Köpa häst igen.

image384Tre saker jag kan:

1. Rida.
2. Ha tålamod
3. Vara pedant

image384Tre saker jag inte kan:

1. Gå på lina
2. Äta något från havet
3. Svälja stora tabletter 

image384Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:

1. Erfarenhet och visdom
2. Hjärtat
3. Sunt förnuft

image384Tre saker jag skulle vilja lära mig:

1. Äta all slags mat...(extremt kräsen)
2. Lite fler språk
3. Fotografering 

image384Tre favoriträtter:

1. Baconlindad fläskfile med potatisgratäng.
2. Pizza
3. Allt ifrån grillen

Antar ni utmaningen.........??image406

Mia
Caroline
Carro
Nette
Sanna
Anki
Pialotta

image382

Kommentaren Sparas
Postat av: Anki

Får väl anta utmaningen en annan dag, har redan hunnit med dagens inlägg=)
Ha det bra!

Postat av: Nette

Jajamensan - det gör jag men jag kommer efter den imorgon. Eller....rättare sagt....jag måste fundera ut svaren tills imorgon...hehe!
Önskar dig en underbar dag! Kramar, Nette

2007-07-01 @ 15:08:29
URL: http://enkelmenrar.blogg.se
Postat av: sanna panna

ja tog mej friheten att skriva en fråga till....längst ner :-p
kram

2007-07-01 @ 21:09:32
URL: http://raskan99.blogg.se
Postat av: Caroline cK

Kan det vara mig hon menar med utmaningen? Det finns ju flera Caroline, en Caroline cK.
Antar den i så fall...

2007-07-02 @ 11:28:45
Postat av: Think Twice

Anki- Gör du så...den som spar den har...kanske något att ta till när bloggtorkan infinner sig:)
Nette- Gott...ser fram emot den läsningen! /Kramis
Sanna- Det gjorde du rätt i! /Kram
Caroline cK- Den va till dig, inte lätt med alla Caroliner:))

2007-07-04 @ 01:09:33
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/

image613Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentaren (sparas)

image270
Trackback