♥ Fotoredigering

Det är egentligen helt otroligt vad mycket man kan hitta på i fotoprogrammen.
Hitta en ny funktion idag som jag praktisera på min fosterson "Zac" och visst
blev han gullig när öronen kom upp!

Översta fotot är orginalbilden!

186226-42

186226-44
186226-45
186226-43

Kommentaren Sparas
Postat av: Alkiz

Ahhh en flygande hund:)
Åh vad avis jag blir på dig som får rida:)...Åh vad härligt det är, ge sig ut i skogen på en lååång tur och bara njuta av frisk luft, hästarnas ljud, och skog och natur...Mmmm
He he jo jag vann och vann men jag spelar inte om pengar utan juveler, så jag är upp i 280 stycken nu...

Vad skönt att höra att du kommit igång igen, det peppar mig med... Hoppas allt är bra?

Kramiz

Postat av: Dr S

Photoshop är jättekul ju.
Fast jag kan inte påstå att jag vet riktigt vad jag gör när jag håller på där.
Ibland blir det bra ibland inte.

2007-03-05 @ 09:37:26
URL: http://skargardsdoktorn.blogg.se/
Postat av: solgudinna

Hej!
Det är en Irish soft coated wheaten terrier. Och en mycket snäll kille för att vara en terrier. Han kommer från kennel Lakkas.
Såg att du också kommer från södern :)

2007-03-05 @ 09:54:55
URL: http://solgudnna.blogg.se
Postat av: solgudinna

Det heter Photobucket. Jag vet inte om det är bra, men det kostade inget. Har du något bättre?

2007-03-05 @ 12:22:11
URL: http://solgudnna.blogg.se
Postat av: Anonym

De va mig en söt liten vovve,och sötare blev han.Tänk om man kunnat göra så med sig själv.Kram Bobby

2007-03-05 @ 18:56:02
Postat av: Think Twice

Alkiz,
Det är min systers lilla vovve, men jag brukar rycka in och passa honom lite då och då..
Tyvärr så blir den mesta ridningen i manegen, här är det lite dåliga möjligheter med just natur-ridningen....fast paddock finns det och den stor mer eller mindre i bevattning just nu..
Dr S,
Känner igen det...problemet är oxå att hitta tebaks till en viss funktion, man gilla.
Solgudinnan,
Okej men den var ganska lik schnauzern, ja vissa terrier kan ju vara lite vassa i psyket, men skönt att din var en

"snäller" kille! Jo, vi är väl nästan grannar:)
Bobby,
Det går säkert bra, skicka en bild bara:)

2007-03-06 @ 19:57:57
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/

image613Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentaren (sparas)

image270
Trackback