♥ Motion

Usch ja här har det varit mycket jobb och slit dom sista dagarna.
Det är så fort den lille gule visar sig....då vill alla bli klippta, hästträningarna
drar igång för dom som inte tidigare har haft tillgång till ridhus,
ja dom är och rycker i en liten varstans.

Åh man vill ju helst hinna med lite annat också (sig själv helst).
Snön är ialf borta och influensan är över, så nu finns det ingen återvändo
längre.

Dags att ta sig i kragen och ut och bränna lite i spåret, så chockstarten fick
sin debut igår...det var till att trotsa vädergudarna för det blåste , halv storm.

image82
Det gick väl an att springa där det var lä, men på dom öppna delarna, tog det
i så man knappt kunde hålla sig upprätt...jag var tvungen att byta teknik och
springa slingan som är 2 km per varv baklänges istället, för det var knappt
man fick luft som det blåste, jo luft fick man men det var liksom svårt i den
mängden att hantera den:)

Desto bättre blev det medvind i ryggen, för det kändes lite segt att komma
igång och det är ändå inte så våldsamt  längesedan man var aktiv i löparspåret.

image83

Kommentaren Sparas
Postat av: annalena

Hej nu har jag äntligen fixat utmaningen du gav mig. Snacka om att vara senfärdig.
Ja vädret igår var ganska knäppt. Alla väderlekar på en gång. Vi hade snöstorm på förmiddagen.
Kram Annalena

Postat av: solgudinna

Hej!
Så duktig du är och är ute och springer i det här vädret. Jag försökte komma in till dig igår, men min blogg var så trög att det inte gick att få iväg ett meddelande.

2007-03-20 @ 17:43:43
URL: http://solgudinna.blogg.se
Postat av: Bobby

Ja det skulle ju vara skönt att bränna litet fett.Tror jag har så jag gjort ett par kliniker överlyckliga.Ska kanske börja göra som du å springa baklänges.Kram Bobby

2007-03-21 @ 00:14:02
Postat av: Think Twice

Annalena;
Ja vädret skämtar Aprilo med oss:D
Då kilar jag in på din sida och läser din utmaning!
Kram
Solgudinna;
Ja det finns ju inget dåligt väder bara dåliga kläder, så det var till att ta tjuren vid hornen:)
Samma här otroligt segt, på bloggen just nu!
Kram
Bobby;
Skratt, snubbla bara inte på kottarna:)
Kram

2007-03-22 @ 01:36:04
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/

image613Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentaren (sparas)

image270
Trackback