♥ Postorder

I år har jag varit ute i tid (tror jag) för jag kommer alltid på när det redan
är försent och det gått  en bit in på sommaren att NU skulle jag behöva fler shorts.
Ger man sig då ut och letar så finns det inga shorts i världen att få tag i!
Å skulle man mot förmodan hitta några så är det antingen fel storlek/färg
eller direkt så fula, att jag inte ens skulle  vilja ha dom på mig att måla i!

Så när sommarkatalogerna damp ner i min  brevlåda för några veckor sedan,
så gjorde jag slag i saken och beställde flera par shorts direkt, 
och när man ändå är på det humöret och har spenderbyxorna
så kände jag för att kryssa vidare på lite annat med i katalogen!

Mest för den goda saken!
Några linnen mer eller mindre "so what"

Så idag damp avin ner hos mig...glad ihågen begav jag mig till Ica/
där man numera hämtar sina paket!

Som om jag inte kände det på mig...AAAAh
Där låg mina utfyllnadsgrejer (linnena) och så klart inga brallor med!

Dom är restnoterade till mitten av maj...hm det var ju dom som jag
egentligen gick och vänta på!
Tror mig bestämt komma på varför jag inte längre brukar beställa något på postorder!


image111

Kommentaren Sparas
Postat av: Bobby

Postorder beställningar e inte lätt alla gånger.De gånger jag beställer så får jag fel storlek.Ok det är inte företagets fel att jag går upp o ner som en jojo,men ändå.Det är bättre att prova live.Kram Bobby

2007-03-29 @ 18:42:40
Postat av: Anki

Det är precis därför jag har slutat beställa kläder på postorder. Har nog inte beställt nåt på 10 år tror jag. Beställer man byxor o tröja så är det sällan eller aldrig man får båda.

Postat av: solgudinna

Jag brukar inte heller beställa på postorder. Det har en förmåga att bli dyrare än vad jag tänkt mig för man beställer alltid mer än vad man behöver.
Och om jag beställer så har jag en favorit katalog. LaRedoute heter den och har både bra priser och kvalitet.
Annars såg ju linnena söta ut. Det är ju snyggt med lager på lager också.
Kram Helena.

2007-03-29 @ 21:41:08
URL: http://solgudinna.blogg.se
Postat av: Think Twice

Bobby- Ja storlekarna är ju ett kapitel för sig..Vad som är medium, kan ju bli en överaskning :) /Kram

Anki- Dagens sanning :D

Solgudinna- Tack för tipset skall kika lite närmare på den katalogen! /Kram

2007-03-31 @ 00:33:47

image613Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentaren (sparas)

image270
Trackback