Utmanad av Alkis:)

Regler:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.

Bloggare som blir "utmanade" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet:

Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.

Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Jag väljer att skicka uppdraget vidare till Caroline, AnnaLena, Solgudinnan, pappa B finns det 2 frivilliga vassegod platserna är lediga.....



1. Otroligt kräsen, äter ingenting från Havet.....

2. Måste alltid dubbelkontrollera att jag låste bilen, vänder alltid tillbaka när jag gått ca10 meter  för att konstatera igen att bilen blev låst.

3. Vill alltid ha min bestämda plats vid matbordet och i soffan framför Teven.
   
4. Är otroligt känslig när jag ser på vissa filmer, gråter alltid vid lyckliga återförenande och där människors vägar skiljs.

5. Förra sommaren var vi ett gäng på ca 10 pers (ungdomar +40) som fått lite innanför västen när det var karnevalsdax, vid 3 tiden på natten beslöt vi oss för att planka in denna ljumma sommarnatt  på det ännu oinvigda badet, vi tog oss över ett staket på ca 2 meter (då trodde vi det var 5 meter) och var nära bragdguldet när vi  till slut lyckats kravla oss över det världssvåra kravallstaketet, såg vi till vår stora förvåning att vi lyckats hitta den svåraste vägen med att ta oss  in på. Hade vi bara kollat oss om lite innan, hade vi oxå upptäckt att 5 meter längre bort fanns det inget staket alls utan vi hade lätt kunnat promenera rakt in utan att ens behöva klättra, alla bara stod och gapa när en av oss gjorde upptäckten och sen bröt stora asgarvet ut....och här stod vi, och vi var inte ens inne på badet som vi trodde utan endast på en rivningsplats utanför.....hur det gick sen förtäljer inte historien...hihihihi

6. När jag var 17 år red jag ner i ett kärr, hästen sögs ner så djupt att endast huvudet var kvar ovan ytan själv hitta jag ett litet trädskott att hålla mig fast vid, det tog 3 timmar med traktor att få upp hästen ur kärret och den klara sig bra utan skavanker, numera vågar jag varken gå eller rida när jag ser något som är ovanligt grönt frodigt eller ormbunkslikt ute i naturen då jag genast tror att det är sankmark.


Kommentaren Sparas
Postat av: Caroline

Hej, jag har ju redan gjort detta två gånger innan. Svårt att komma på något nytt nu :S Kram

Postat av: pappa B

Utmaningen är tagen!
Var rädd om dig

2007-03-12 @ 11:02:21
URL: http://www.pappab.webblogg.se
Postat av: solgudinna

Utmaningen är tagen, men vem ska man skicka vidare till? Alla verkar ha haft den.
Nu är våren här :))

2007-03-12 @ 12:49:13
URL: http://solgudnna.blogg.se
Postat av: pappa B

Va gulligt!
Du har lagt in mig bland dina länkar, jag bugar och sänder en liten kram.

2007-03-12 @ 16:47:03
URL: http://www.pappab.webblogg.se
Postat av: Think Twice

Caroline,
Oj det har jag nog missat då:P Kramelikram
pappa B,
Duktig ponke..kör hårt:))
Solgudinna,
Jo jag kände det samma,inget att göra vid det,jo det känns i luften att våren är på G *mys*
pappa B,
Klart du ska länkas, kul kul!
Kram

2007-03-13 @ 00:11:10
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/
Postat av: Alkiz

Ja tvåan det är jag det...dubbelkollar jämt så bilen är låst....*jobbigt*..måste försöka träna bort det:)

Nej har du ridit ner i ett kärr...alla hästtjejers mardröm...hemskt..förstår att du är extra försiktig efter det... Min kompis häst klev rätt i ett jordgetingbo en gång...det blev "lite galopp" efter det...hon var helt bucklig..

Kramiz

2007-03-14 @ 23:04:10

image613Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentaren (sparas)

image270
Trackback