♥ Frågelådan...

Nu har jag blivit utmanad av Sanna Panna....

Frågelådan...

Japp nu ska VI svara på frågor oki jag börjar....:)


1. Vad är total lycka för dig?
   -När jag vet att mina närmaste har det bra!

                   

image310
2. Vad förvånar dig mest med ditt vuxna liv?
   - Att jag fortfarande känner mig ung och har barnasinnet kvar:)

                 

image310
3. Mitt liv skulle bli lättare om?
  -Om jag kunde somna lite tidigare på kvällarna...*kronisk nattuggla*
   samt om jag fick välja grannar...

                 

image310
4. Min hemliga last?

   -Suck...har inga smaskigheter att komma med här:)

                 

image310
5. Vad i ditt utseende är du mest nöjd med?
    -Mina "big" blue blue eyes.....:)

                  

image310
6. Oanad talang?
   - Konstnärsblod i ådrorna,och ganska teknisk lagd.

                 

image310
7. Världens viktigaste fråga just  nu?
    -Fred på jorden,och det får innefattar alla brottskategorier därunder!

                 

image310
8. När drar du en vit lögn?
    -När jag vet att sanningen kan såra mer!

                 

image310
9. Vilket va ditt första jobb?
    - På Domus-restuarang...

                 

image310
10.Vad är de bästa som kan köpas för pengar?

     -Välfärd som öppnar upp alla möjligheter för sjukvård,mm

                 

image310
11. Vilken egenskap är du mest nöjd med hos dig själv?
      -Finurlig,noggrann, hittar bra lösningar,observant, stort tålamod när det gäller pyssel.

                

image310
12. Mitt bästa köp?
   -Alla mina hästar ♥*in memoriam* ♥
image311

         

               

image310
13. Vilken pryl kan du inte vara utan?
       -Datan,kameran....

              

image310
14.Vad bjuder du på om du får oväntat besök?
     -På kaffe och vad som finns i frysen..(om där är något:)

              

image310
15. Vad får dej att inte vilja stiga upp ur sängen?
      -Om jag sovit för lite...annars kan inget stoppa mig..förutom sjukdom!

              

image310
16. Vad är du mest stolt över i ditt liv?

      -Mina 2 underbara barn!

              

image310
17. Vilka vill du ska svara på dessa frågor mer än du?

              

image310

♥Caroline L..Alkiz..A..Pialotta..Caroline cK..Anki..Caroline (alice) Solgudinna...och alla andra som jag glömt!
image313

Kommentaren Sparas
Postat av: Caroline cK

Tackar det tar vi!

2007-05-24 @ 08:01:02
Postat av: sanna panna

kanon.
aaaa har du såå fina ögon (tittar på mej i spegeln) hmmm ne mina e så små men dom e blå iaf.....TACK kram

Postat av: Caroline

Naw, du är söt min lilla Mammi!!Vi tycker mkt om dig med. Puss och Kram

2007-05-24 @ 16:28:07
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se
Postat av: Anki

Ha en bra dag!

2007-05-25 @ 08:32:50
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: solgudinna

Oj vad en massa frågor. Kul att läsa dina svar, kloka svar tycker jag. Det blir svårt att toppa dem.
Jag får göra ett försök ikväll. Nu ska jag rusa och jobba.
Kram

2007-05-25 @ 09:25:37
URL: http://solgudinna.blogg.se
Postat av: Pialotta

Hallå där.. Visst kan jag ta de där frågorna, men just nu hägrar annat :-)
Hänryckheten sprider sig och visst blir man lite nostalgisk..
Ha de gött i gött.. Kul att läsa dina svar här.
Ha de..
((Dubbelkram))

2007-05-25 @ 15:36:00
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Caroline

Jag vet inte om det var mig du menade, men jag antog utmaningen;-) Kram!!

2007-05-27 @ 19:08:21
URL: http://carolinelanden.blogg.se/
Postat av: Think Twice

Caroline cK- Kul!
Sanna Panna- Joo faktiskt..ärliga blå ögon:)/Kram
Caroline-Tack älskar dig/er med! /Kram
Anki-Tack detsamma!
Pialotta-Oki...visst blir man nostalgisk då o då!
Solgudinna-*ler* det tror jag du klarar galant!
Caroline L- Kul.. å visst var det till dig!

2007-06-02 @ 00:48:06
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/

image613Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentaren (sparas)

image270
Trackback