♥ "Mors dag"

Då blev det ialf en lugn och skön avslutning på denna hektiska helgen till slut!
Totalt blev vi 5 stycken mammor som firade "Mors dag" hemma hos syrran idag!
Vi firade det med kaffe och tårta, för att inte glömma alla dom 7 sorters kakorna därtill.
Efter kaffekalaset hade vi några trevliga timmar ute i trädgården, där stora som små sysselsatte sig med allt vad lekar hette......
Solen lyste förvisso med sin frånvaro, men trots det så blev det en ganska behaglig eftermiddag!

Mina söta barn uppvakta mig med blommor och en massa lotter denna "Mors dag"

image330


Nu återstår det bara att se om jag kan bli miljonär..... ?
Vad tror ni..??
Än så länge är jag "lyckligt" ovetande!
Har inte skrapat dom ännu, väntar tills imorgon....nå hur mycket vinner jag, någon som har en vild gissning:)
Var nu inte blyga:) Säg det  bara rakt ut japp du får en ny lott...så var det med det:)
image331


Minst i släkten är vår allas lilla "charmtroll"  Adrian, och på bilden står mamma Sahra  bredvid och håller  han.
image333Sahra som nu ska gifta sig i slutet av sommaren....har vi så småningom tänkt ta ut på en "Möhippa".....frågan är bara på vad, det blev en del   tisslande och tasslade om det idag..... om vad för spex vi skall hitta på!
Frågar därför vidare här om det är någon som har en kul idé, får ni gärna hojta till!

image332


Nej nu är klockan nästan lika mycket som vanligt...så nu ska jag genast tassa i säng!
Sov gott bloggvärlden!

image313

Kommentaren Sparas
Postat av: Anki

Jag gissar eller hoppas att vinner minst 10 000kr. Håller tummarna=)

Postat av: Caroline

Det var en mysig eftermiddag! Jag tror du vinner 40kr :D Kram

2007-05-28 @ 11:34:05
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se
Postat av: Pialotta

Tror du vinner 25 på triss och 10 på tian :-)
Var det någon tia förresten.. jag fick ju oxså en massa, vinsten blev inte stor, men 70 piks blev det.. kan du övervinna det :-)
Ha de kalas.. åskan är i faggorna..
(Kram)

2007-05-28 @ 14:28:05
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Sofia

Hejsan. Jag är inte så bra på det här med design och allt såndära, men hur gör du typ amnitioner i din blogg? Kanske lite svårt att förklara men ah. Tack på förhand.

2007-05-28 @ 17:00:33
URL: http://sm.webblogg.se
Postat av: Kristina

Då kanske du är miljonär nu då:)

2007-05-28 @ 18:38:26
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: sanna panna

Klart du vinner menja tror du skulle ha skrapa på din dag ju MOOOOORS dagen.....hade nog vunnit mer hihi kram
hmmmmmm 1000 spänn till dej

2007-05-29 @ 13:54:41
URL: http://raskan99.blogg.se
Postat av: Think Twice

Anki- Tack låter lovande:)
Caroline- Ja det blev väldigt trevligt när hela släkten kom ihop! /Kram
Pialotta-Ja det är ju alltid kul att få vinna! /Kram
Sofia-Hej hej.. svarar på din blogg!
Kristina-*Ler* gärna för mig:)
Sanna Panna-Jippie låt det bli så *kanon* /Kram

2007-06-02 @ 01:06:13
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/
Postat av: Bobby

En bra dag för alla affärsmän.Misstänker att det är en trevlig dag även för mödrarna.Kram Bobby

2007-06-05 @ 23:44:02

image613Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentaren (sparas)

image270
Trackback