♥ Nöden har ingen lag !!!

Sluta lipa....det där var ju bara en liiiiiten kissefläck...:)

image244



När ska ni män lära er  ???

image245

image240

Kommentaren Sparas
Postat av: Anki

Den andra bilden är ju bara för bra!
Jag har den upsatt på toan :-D

Postat av: Pialotta/Kaffebönan

Nej den har inte det :-))))))

2007-05-08 @ 14:48:37
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Alkiz

Heej!!

Ja den är bra bild nr 2...män lär sig aldrig...

Jo den är lite svettig den här kuren...det gäller att hålla sig positiv...men det ska gå bra är ju andra gången jag gör den nu...och mådde så bra sist så jag bestämt att jag ska göra den en gång om året... såå nu sitter jag här med fleecetröja och inlindad i filt...och huttrar...man fryser...lite...

kramar i massor tebax...

2007-05-08 @ 22:34:48
URL: http://blogg.passagen.se/kristallery
Postat av: Bobby

Alldeles riktigt,det är bara en liten kissefläck.Man har sett värre.Kram Bobby

2007-05-11 @ 19:06:46

image613Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentaren (sparas)

image270
Trackback