♥ Rysare

Filmtipset....image579

image576

Gillar ni rysare/thriller...kan jag varmt rekommendera den här filmen!
Lovar att man sitter på helspänn i minst i 1 timme
Ja skakar mer eller mindre fortfarande, det är ganska sällan numera som jag haft den här känslan efteråt, jo möjligtvis  efter Wolf Creek då satt jag också spikrakt upp med uppspärrade ögon, tror knappt att jag vågade blinka.


image577

Vacancy


heter filmen, som handlar om ett par som får motorstopp mitt ute i ödemarken bara några kilometer bort från en mindre håla, där dom tvingas ta in på ett motell mitt i natten, då deras bil gått sönder.
Mer än så här vill jag inte berätta.

Den får helt klart godkänt, som rysare!

Mitt omdöme blir image575image575image575image575image575


image578

Kommentaren Sparas
Postat av: Mia

Tack för tipset! Jag äälskar rysare, men vågar sällan se dom ensam *L* Låter lite som "Hotel California"....Moooaaahhaaaa...

Postat av: ejmis

Tack för tipset! Den låter riktigt spännande. Perfekt för en regnig,blåsig och mörk höstkväll...

2007-09-16 @ 13:32:07
Postat av: solgudinna

Jag gillar också rysare, ju otäckare desto bättre.
Du har väl sett Hostel? Annars rekomenderar jag den. Det är ingen Tarantino film, men i den tappningen. Tack för tipset. Får kolla på den.
Kram.

2007-09-16 @ 14:44:06
URL: http://solgudinna.blogg.se
Postat av: Anki

Tack för tipset=)
Jag älskar rysare,men vill helst se dem hemma så man slipper gå ensam i mörkret hem.

2007-09-16 @ 15:16:16
Postat av: Gunnel

Visst gillar jag rysare...så där så man nästan mår illa innan man vet hur det ska bli. Tyvärr är vi dåliga att titta på film här hemma. Men tackar för tipset gör jag för ingen är sämre än att man kan ändra på saker och ting

2007-09-16 @ 15:37:43
URL: http://djurvannen.blogspot.com
Postat av: Norpan

Nämen där var ju en liten bild på lilla norpan också! ;)
Det är så jag ser ut när jag druckit tequila!!!
Sköt om dig, kramar

2007-09-16 @ 20:00:55
Postat av: Pialotta/Kaffebönan

Den där skulle passa mig.. är som du sitter på helspänn med kudden beredd, men ändå måste jag se fast det är förskräckligt:-)
Så det var Annefrid.. det kunde jag inte gissa på..
Kul inlägg:-)
Kramkram

2007-09-17 @ 09:34:23
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Nette

Vad bra - då ska jag se den...nån kväll när jag inte är ensam! :)

2007-09-17 @ 19:59:50
URL: http://enkelmenrar.blogg.se
Postat av: Think Twice

Mia-Hihi... Ja i denna är det nog bäst att ha någon bredvid sig och hålla handen, när det drar ihop sig...huga;))
Ejmis-Garanterat spännande, ja det är nu vid denna årstiden man kan börja bänka sig framför Tv med bra filmer!
Solgudinna-Då är vi av samma åsikt, Hostel har jag, men inte sett än...Tack för tipset annars!
/Kram
Anki-Vassego! "fegis" nä jag skoja bara;))
Gunnel-Här tittat vi inte mycket heller på varken filmer eller TV, det går lite i vågar, när andan faller på och det börjar bli sämre väder ute.
Norpan-*Gapskratt* du är för kul;)) /Kramis
Pialotta-Ja ska det vara riktiga rysare, så man kan bli riktigt skraj ...;)) /Kramis
Nette- Gör det, rekommenderar med sällskap;))

2007-09-18 @ 19:06:23
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/
Postat av: Kristina

Tack för påminnelsen, den har jag glömt bort att jag ville se:)

2007-09-23 @ 10:57:02
URL: http://thisis.blogg.se

image613Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentaren (sparas)

image270
Trackback