♥Plikten kallar......

Här har det varit en hektisk dag..har knappt hunnit titta runt här bland bloggarna och ännu mindre tid att uppdatera min egen blogg.
Så det får bli ett litet kort inlägg.
Motionerat skulle jag har gjort men inte ens det hann jag med, utan istället har jag fått sysselsätta mig med en massa tråkig pappersexercis...
Det närmar ju sig deklarationstider mm, sen ska jag även iväg om någon vecka igen och döma dressyr och i dressyrprogrammen görs det hela tiden nya ändringar så det är bäst att man är lite  "up too date"..inför tävlingen.           image195

Ja så *getekul*  har jag haft det:)

En annan sak som jag har upptäckt det är att min blogg börjar likna en *djurblogg*...jag får kanske ta och vinkla upp det med lite flera DJUR...hoohaha....

Har faktiskt hittat en riktig söting...har ni koll på vilket djur det är.....  ????

image194

image209

Kommentaren Sparas
Postat av: Anki

Oj är det ett djur???
Trodde det var en bild på dig :-D
Ha en bra dag!

Postat av: Mija

Hej tjejen..
Vi har mer gemensamt än vi vet om tror jag... (syftar på dressyrprogrammen) Det får vi prata om nån dag ;) Nu måste jag åka till veterinären. Hörs sen. (PS. har gått min promenad redan, dukti va?) *s*

2007-04-26 @ 10:27:01
URL: http://mammamija.blogg.se
Postat av: heidi

....men for en søt figur du hadde på bild da. Hva i all verden er det for noe ???????

2007-04-26 @ 14:32:06
URL: http://julie-k.blogspot.com
Postat av: Caroline cK

Det är verkligen svårt att vara utan dem, djuren alltså!

Postat av: solgudinna

Så söt och glad liten krabat, det är väl en sengångare.
Kram Helena

2007-04-26 @ 22:44:29
URL: http://solgudinna.blogg.se
Postat av: Bobby

E de en muterad panda kanske?KramBobby

2007-04-26 @ 23:55:11
Postat av: Think Twice

Anki- Ja trodde du skulle ta det på direkten eftersom dom har sina rötter i Haparanda :)

Mija- Låter spännande, sånt där är roligt när där dyker kommer upp en massa grejer efterhand som känns gemensamt kul kul! Hoppas vetrinärbesöket gick bra, Åh nu "impar" du igen...med morgonpasset, bravo:)

Heidi- Visst e han söt! Jo det är en sengångare!

Caroline cK- Håller med dig, det är något väldigt speciellt!

Solgudinna- Du har alldeles rätt, visst är det en sengångare! /Kramis

Bobby- Nej nej nej...hihi..en sengångare! /Kram

2007-04-27 @ 00:24:15
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/

image613Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentaren (sparas)

image270
Trackback