♥ "Underhållning på toa"

Den här helgen blev det mycket stuesittande, speciellt söndagen!
Inte förrän runt åttasnåret, satte jag mina fotavtryck utanför dörrahålet... Då först våga man sig  ut efter att det både regnat och åskat om vartannat i princip hela dagen!
Det blev en långpromenad på några  timmar och jag klara mig nästan hela rundan frånsett några mindre regnstänk som man inte direkt dog av:)

Nog om väder !!!

Vad sägs om lite "toacitat".....??
Min tjej har stuckit med min bästa kompis.          image289
Gissa om jag saknar honom.

(Plank, Vasastan)


Den är inte brottsligt att vara glad,image199

- men misstänkt.

(Damtoa, kulturhuset, sthlm)



Jag satt uppe och tittade på en ishockeymatch i natt
så i morse hade jag mörka rinkar under ögonen.

Univ., Frescati (Jag blir CP TRÖTT av att skriva av detta, sarf & snoffelmania!!!!!)


(Mina hacker fingrar KRYMPER! SNYFT.. >BORTA! image405



Sök dina rötter - gräv i rabatten! image290

(Husvägg. Östermalm)




Jesus lever!

- Betyder det att påsklovet dras in?

(Kassiker, här från herrtoa, univ., Frescati




Livet är ett enastående tillfälle.

- Till vadå?

(Damtoa, Moderna Museet)




Varning! Om ni inte slutar klottra på väggarna kommer vi att ta bort dem.

Ägarna.

(Herrtoa, restaurang)

image406
 Avslutningsvis en bild med några stänk till då:) Från söndagens promenad!

Något som gick utmärkt att fota idag var just vatten med koncentration på droppar!

image404

image361


Kommentaren Sparas
Postat av: Anki

Vad regndroppar kan vara fina :-D

Postat av: Caroline cK

Mer citat?
"-Om man springer fortare än ljuset,svartnar det för ögonen"! He,he...

Postat av: Caroline

Hehe lite torra skämt i regnet :) Kram

2007-06-18 @ 10:40:16
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se
Postat av: Nette

Haha, de där var bra - har faktiskt aldrig hört dem tidigare? :)

2007-06-18 @ 13:14:57
URL: http://enkelmenrar.blogg.se
Postat av: Pialotta

Nej de där har jag aldrig hört förr.. annars är det mesta jag ser redan använt på bloggar o hemsor.
Kul med lite omväxling på temana här:-)
Renade, ja du här hela dagen, men idag skiner sola i alla fall på eftermiddagen mot kväll.. fina droppar.. visst blir det härliga bilder.
Kram på dej hästmoster där..

2007-06-18 @ 19:16:12
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Bobby

Småkul citat.Vad sägs om denna....einmal drinken dreimal pinken.Usch nu va ja glöttig.Ps fina droppbilder.Kram Bobby

2007-06-18 @ 20:07:28
Postat av: Think Twice

Anki- Kan bara hålla med:)
Caroline cK- Du får inte springa såååå fort....inte baa:)/Kram
Caroline-*Nick* man gör såg gott man kan:)) /Kram
Nette-Höll på att säga inte jag heller:) men mycket som finns på nätet ser man ju lite överallt, detta kanske har legat i gömmer någonstans! /Kram
Pialotta-Tackar! Ja man försöker växla tema så gott det går/ allt efter humör och hur vinden blåser:) /Kram
Bobby-Tack! Hehe...*wow* vad du kan:)) /Kram

2007-06-20 @ 18:45:09
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/

image613Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentaren (sparas)

image270
Trackback