♥ Collage

Äntligen har jag lyckats att hitta rätt i mitt fotoprogram..Tjohoo så härligt!
Har lusläst all form av hjälp som finns att hitta på internet om "collage".
Åh här kommer nu min allra första!

image110

Med inspiration Afrika

Fick  "Mr Ugly"  posera i bakgrunden!



Kommentaren Sparas
Postat av: Anki

Mr Ugly är ju för söt=)

Postat av: Pialotta

Ja det där gick ju bra.. visst är det kul med allt vad bilder gäller och man lär något var dag..
Ha de fint och snyggt jobbat..

2007-03-22 @ 20:48:30
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: solgudinna

WOW, vad är det för program. Jätte snyggt. Vart i afrika har du varit. Själv har jag varit i Gambia och Marocko.
Kram Helena.

2007-03-22 @ 23:19:22
URL: http://solgudinna.blogg.se
Postat av: Bobby

Fina collagebilder,härligt med lite negerinspirerad konst.Kram Bobby

2007-03-22 @ 23:37:02
Postat av: Think Twice

Anki,
Jo en riktigt goding:)
Pialotta,
Jag är totalt såld på redigera foto nu, så otroligt SKOJ och speciellt när man kommer underfund med finesserna.
/ Må gott du med och TACK för kommentaren:)
Solgudinna;
Bugar o Tackar...
Jag har varit i Marocko ett par ggr men bara en dag i stöten, först med en båttur från Malaga, och besökte då Tanger Fez Rabat andra ggr var vid en kryssning och då blev det oxå en endagarsvisit på Agadir.
Programmet heter Corel Paint Shop Pro X
Kram
Bobby;
Tack Tack, jag nu kom "Mr Ugly" väl tillpass :)

2007-03-23 @ 10:49:53
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/

image613Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentaren (sparas)

image270
Trackback