♥ Telefonist jobb ledigt :)

Kanske tur man inte jobbar där:)
Fick precis detta mail.......
Vad skulle DU svara i telefonen......????


image88




image91




image92

Kommentaren Sparas
Postat av: Caroline

Fniss :)

Postat av: pappa B

Aha! Ni kvinnor tänker ta livet av mig?
Först skall jag äta upp mig till enorm vikt och sedan skall jag dansa "hula-hula" jo, jag tackar jag....
Men ni kan ge er tusan på att jag har gått i dagrana två och smaskat i mig alla sorters mat från världens alla hörn. Och dansat har jag med (fast inte hula-hula). Det blev mest dans i form av en väghyvels hoppande på en krokig grusväg i övre norrlands inland och fjälltrakter. Men som sagts tidigare, jag håller gott och vakterna fick hjälpa mig att få loss Brasilianskan som krampaktigt vägrade släppa tagen om min korpulente kropp....
Väldigt trevliga bilder. Hade nog inte velat jobba där som telefonissa *s*

2007-03-23 @ 08:40:41
URL: http://www.pappab.webblogg.se
Postat av: Mia

Hej Hej!!

Visst du har så rätt, när den "lille" gule tittar fram är det köö till alla tvättautomater, klipptider finns inga alls...Tur jag var och klippte mig i onsdags då. Här har det oxå varit värsta stormen...Uja kunde knappt cykla från frissan...Håll i hatten...Vad duktig du är som kommit igång med motionen...Keep on!!

Denna helgen är fullbokad igen *suck* ser fram emot en helg när jag bara kan pyssla lite...Nu ska jag hoppa i duschen sen in till stan och sälja annonser...sen hem igen och byta om och iväg på mingelparty snittar och campagne:)..Imorgon blir det kalas hos en kompis vars sambo fyller år:)...Oj oj oj

Hoppas du med får en trevlig helg:)...Många varma kramar...

2007-03-23 @ 13:31:03
URL: http://blogg.passagen.se/kristallery
Postat av: solgudinna

Ja, jag är inte blyg. fniss. Jag hade nog svarat med namnet.

Det var som när vi skulle döpa avdelningarna på fritis. Vi har ju stjärnbilder. Då var det en avdelning som ville heta Lyran. Ända tills jag sa -Hur låter det när någon frågar, är Kalle på Lyran?
Då fick de inte ta namnet för vår rektor.

2007-03-23 @ 16:07:02
URL: http://solgudinna.blogg.se
Postat av: Bobby

Jag hade gärnat jobbat för alla tre bolagen.Bara tänk att få svara "jag är den enda horan,fuck me i bögballen".de hade varit grejer de du.Kram Bobby

2007-03-24 @ 11:07:13
Postat av: Think Twice

Caroline;
hihi
pappa B; Frågan är kanske, vilka kunder som hade ringt:)
Mia;
Ja prata om vad det blir fart på folk, fast det är bättre och stöka färdigt nu och slippa när det blir bättre väder, hoppas du med får en trevlig mingelkväll// Soliga kramar
Solgudinna;
Hihi...det hade varit kul att lyssna på:)
Ja man får vara om sig och kring sig..när det gäller att hitta dom rätta namnet på avdelningarna!
Bobby;
Lustigkurre:))

2007-03-24 @ 21:28:31
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/
Postat av: Mija

men snääälla söta!
KAN jag få låna bögballe-bilden t min blogg?!
tror jag kissar på mig...
;D

2007-03-30 @ 13:12:54
URL: http://mammamija.blogg.se
Postat av: Sofie

Hahaha så roliga.. :P

2007-03-31 @ 00:09:46
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

image613Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentaren (sparas)

image270
Trackback