♥ Vårtecken...

Här hade vi en underbar solskensdag igår.
Solen sken och fåglarna kvittra.image61

Det var då det...idag har det regnat småspik.


Gårdagens promenad gick delvis utmed kusten vid Fortunas Strand,
en liten by där samtliga villaägare hade varit på kvartersmöte,
och verka dessutom rörande överens om att alla skulle tvätta sina bilar...idag.

Själv hade jag helt andra tankar...att få njuta av solen samt picknicka.

Vinden är fortfarande lite småkylen, och därför behöver man ju inte långtidsparkera.
Utan det fick bli små korta fikapauser lite här och där istället, och ombytet förnöjer ju som sagt.

Mitt kameraöga ville leta  Vårtecken!


Tussilago.....stämmer bra där!
186226-55
186226-57
186226-59
186226-56
image60
Tack solen för att du finns!  Välbehövligt!


Kommentaren Sparas
Postat av: Alkiz

Åhh vilka bilder...Våren är på intågande denna tiden är såå underbar och det pirrar i hela kroppen för man vet vad som komma skall:)....Sommaren....

Ahh visst är det konstigt, ALLA ska tvätta bilen när solen kommer...men tusan det är ju mycket skönare med picknick...Vem vill stå i en bilhall och gno när man kan vara utomhus... :)

Juvelerna Mmm är uppe i 300 nu...kul som f*n...

Kramiz till mästerfotografen....

Postat av: solgudinna

Hej!
Avundas dig som kunde vara ute i det fina vädret. Tussilago, redan. Det var som...
Jag får ut och leta när jag blir frisk igen.

2007-03-06 @ 12:45:48
URL: http://solgudnna.blogg.se
Postat av: Alkiz

Heej!

Jaha du kände piskan med bokföringen...håller med såå tråkigt men lik förbaskat måste det göras...jag ska lämna bort mitt annars skulle det ta all min tid...

Jo det är en mycket kär gammal vän som kommer hem, har känt varann i 15 år... Helt underbart...tyvärr blir hon aldrig speciellt långvarig på samma ställe är alltid på väg någonstans...så jag hoppas hon stannar 3-4 dgr iaf...

Kram på dig... & Goood luck med bokf...

2007-03-06 @ 20:56:10
URL: http://http://blogg.passagen.se/kristallery
Postat av: Bobby

Ja det var verkligen litet efterlängtad sol man fick smaka på.Leve våren.Mycket tjusiga vårtecken du hittat.Kram Bobby

2007-03-06 @ 23:50:53
Postat av: Think Twice

Alkiz,
Tack för ditt utlåtande :P (mästerfotografen) "sträcker på ryggen"
Jo det är allt lite vittring man känner nu, och det blev en härlig dag som även ladda batterierna, så bokföringen kan bli klar nångång. Låter som det blir ett kärt återseende...kuligt.
Kramiz
Solgudinna,
Ja dom soliga dagarna är vi inte bortskämda med precis, får hoppas det blir massor av sol när du blir frisk!
Bobby,
Tack tack håller med dig...längtar till sommaren nu:P

2007-03-07 @ 22:37:08
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/

image613Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentaren (sparas)

image270
Trackback