♥Mina barn och andras ungar.....

Ungar kan ju verkligen gråta på så många olika vis.
Våningen under mig bor det en familj som har en väldigt bestämd liten herre,
misstänker mitt i värsta trotsåldern.

Huset som jag bor i är oxå oerhört lyhört, så varje dag får jag höra på den här lille
killens demonstrationsgråt, varken jag vill det eller ej (hade helst sluppit)
men det hörs så väl vilken sort gråt ungen tar till.

Ena minuten skrattar han och stojar så det står härligan till för att i nästa minut så
rasar hela hans lilla värld samman, då får han säkert något direktiv som inte faller
han alls i smaken.

Eftersom jag inte ser han men väl hör han, kan jag inte annat än gissa hans rollspel.

Detta ser ut att vara en exakt kopia.....≈image69


Men lite olika egenskaper har dom allt!



 
Vissa barn gråter inte alls,image71
bara....nästan



Sen finns det snorungar.....     image72

♥ Pussvänliga.......image73



*Slagskämparna*...........image75



"Nappbarnen"image76


Var nöjd med allt
som livet ger!
 
image77









Tjohoo i Vattenbaljan!



image78


♥ Men det är ju därför vi älskar dom ♥

Kommentaren Sparas
Postat av: Estelle

Va söta!

Postat av: solgudinna

Ja, ungar är härliga, helst den åldern som jag har på jobbet. 6 år och uppåt. Jag har fått så många kramar nu när jag kom tillbaka igen.
Vilka härliga bilder du har hittat.
Kram.

2007-03-16 @ 22:36:23
URL: http://solgudnna.blogg.se
Postat av: Bobby

Ungar kan va snälla o söta så länge dom får som dom vill,men sen,vilket jäkla hallå det blir på dom.Min favoritunge är han som darrar på läppen.Kram Bobby

2007-03-17 @ 13:51:15
Postat av: Alkiz

Du är så duktig på att fota redan och nu ska du bli ännu bättre...härligt...Ser fram emot detta:)
Vilka fina ungar du hittat på nätet då:) Jaså du bor oxå i ett lyhört hus ...jobbigt kan det vara...spec. när grannen ringer på vid elva (hände mig häromdagen) och säger att vi ska vara tysta för hon ska jobba natt... Ehh *kliar mig i huvet*

Nu har jag lyst med min bloggfrånvaro hela veckan men nu finns där lite att läsa...Ha en fortsatt trevlig lördag kväll...

Kram kära vän//Mia

2007-03-17 @ 19:13:42
URL: http://http://blogg.passagen.se/kristallery
Postat av: pappa B

Godmorgon damen
Hoppas att denna regniga söndag trots allt skall ha något fint med sig.

2007-03-18 @ 09:16:12
URL: http://www.pappab.webblogg.se
Postat av: Think Twice

Estelle,
Ja visst är dom!
Solgudinna,
Var ålder har ju sin tjusning, men 6 åringarna är härligt öppna utan (hämningar) och bjussar gott på sina goa kramar.
/kram
Bobby,
Ja det gäller att undvika syrenerna!
/Kram
Alkiz,
Tack,vill ialf ge det en chans, lite mer fakta kan ju aldrig skada.
Prata om lyhört, jag hör alldeles för mycket:) från alla dess håll och kanter...skratt!
pappa B,
Tack önskar detsamma till dig!
Kram

2007-03-18 @ 13:16:26
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/

image613Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentaren (sparas)

image270
Trackback