♥ Nu börjar det bli bråttom...

image306

Här vankas det studenttider...och jag är hopplöst fattig på idéer på vad jag ska köpa i present!
Börjar känna paniken...krypande.
Behöver alla tips jag kan få stora som små... ...pliiis help me. :)
Min son som nu har läst färdigt till  snickare  tar studenten......
Åh vad ska man köpa.....funderar både hit och dit...
Visst kan man köpa något fint på duka eller så...just för minnesbiten...men i ärlighetens namn hur mycket uppskattar egentligen en kille det !?
Visst vill ja ge honom en liten minnesgrej....
Men vill nog lägga den största pengen på något mer användbart och roligare att få som kille.....
Har redan provat att köra med lite skrämseltaktik att en fin servis vore något att börja samla på.... och  *hmpf* han reagera direkt med allergiutslag :)image309

Så jag tar tacksamt emot alla förslag!



image288På begäran.... kommer här nu en liten uppföljning på det okända fröet....som kommit upp sig en liten bit till...stjälken ligger fortfarande längst med jordytan.
Tidigare inlägg..
här!
image307image308


image240

Kommentaren Sparas
Postat av: anna

hehe, tack så mycket!
Då ska jag kolla runt lite på nätet och hoppas de e lugnt för dej om jag kanske kopierar några av dej någon gång :)
Kram anna

Postat av: Pialotta

* Hi o hå det där är så förbenat svårt.. vet ju inte heller vad din kille har för prylar..
Annars är det väl mest hammare o spik som gäller för hans del nu.. en massa elektriska verktyg.. hmm men hur roligt är det från en skala från 0-100 att få på studenten :-)
Annars går det lika bra med SELLERI ;-)
Ha de gött säkert någon som kommer på något en gurkburk eller något ;.)
Tjing o kram

2007-05-23 @ 12:51:04
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: sanna panna

mmm ja snickare måste ju bli snickar braller med tillhörande set hihi vertyg mao?....
de ska va sånna däringa blåååa brallor du vet dom klassiska o helst en rutig flanell skjorta till :-p
Min son tar studenten om 2 år tjejerna har redan gjort de...
kram

2007-05-23 @ 13:33:55
URL: http://raskan99.blogg.se
Postat av: solgudinna

Hallå!
Du har sått en pumpa. Hi.
Jag köpte faktiskt glas på DUKA, Lasse Åbergs grogg och ölglas. De gillade han.
Kram
PS. Snygg stil efter inlägget. Hur få du till den?

2007-05-23 @ 20:37:44
URL: http://solgudinna.blogg.se
Postat av: Anki

Ja det ser ut som om du odlat nån sorts pumpa eller squash. De ser likadana ut från frö till planta.
Har också en son som tar studenten. Han gick el-programmet. Det är svårt med presenter. Kanske ett presentkort så han kan köpa sig verktyg eller nån maskin han vill ha.

2007-05-24 @ 07:53:39
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Trolda

Hej! Tack för förtroendet...=)Men dessvärre kan jag inte säga vad det är. Det LIKNAR en pumpa...men det är omöjligt att säga...Du får fråga Slottsträdgårdsmästaren(finns länkad hos mig)han kanske vet...Eller så får du helt enkelt ge dig till tåls och vänta o se..=D
Trolda - tjingeling!

2007-05-24 @ 08:07:06
URL: http://trolda.blogg.se
Postat av: Think Twice

Anna- Det var så lite så.....
Pialotta- Ja vi får se vart det slutar, har inte köpt något än...men tack ändå! /Kram
Sanna Panna- Tack för tipset! /Kram
Solgudinna- Spännande med pumpa får en sådan plats på en balkong tro:)
Anki- Ja presentkort är väl aldrig fel, tack för tipset!
Trolda- Tack för du tog dig tid..får se om jag vågar knacka på hos trädgårdsmästaren någon dag då! / Kram

2007-06-02 @ 00:54:53
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/
Postat av: Bobby

Ska du skrämma pojkstackarn med en servis.Nix köp något mer användbart typ en minibar.Kram Bobby

2007-06-05 @ 23:51:30

image613Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentaren (sparas)

image270
Trackback