♥ Bloggtåget !

Nu har bloggtåget kommit till  SydSkåne, där det är dags för mig att kliva på!
Den som har sett till att även jag fått en biljett är lilla ♥ 
Pialotta som skrivit,
några väl valda söta ord om mig! *Tack*

Välja....blogg!
Aj då...här får man  visst bara välja 3 av sina favoriter...vill ju helst ha alla med, men då får jag hoppas det går
fler tåg ..så jag kan få ta med alla nästa gång :)

Länktåget går ut på att sprida ut andra intressanta bloggar och dessutom få fler läsare till sin egen blogg.


Mina 3 tillägg!  image146

Anki: Berättar med lite humor om livet i Norrland, med allt ifrån katter till grävmaskiner!

Solgudinna: Som kör runt med sin häftiga Cheva Bel Air, blandat med allt ifrån sin trädgård till söta vovven Moses.

Caroline: Har koll på alla nyheter när det gäller, godis, läsk, mode mm!


Start Copy;

1. Klistra in texten i ett nytt blogginlägg. Precis innan den kopierade texten skriver du ett kort stycke där berättar om listan och länkar till den bloggaren som lade till dig på listan. Det här är viktigt eftersom det därmed inte skapas duplicerade inlägg. Eftersom någon också lade till dig på listan torde det inte var för mycket begärt att bjuda på en extra inlänk till den personen.


2. Ta listan under "Mina 3 tillägg" från bloggen som lade till dig och lägg till dem under rubriken "Originallistan". Känn dig fri att ändra länktexten till din egen blogg för att få varierade nyckelord i dina kommande inlänkar.


3. Lägg själv till max 3 st bloggar under "Mina 3 tillägg".

4. Kontakta de som du har lagt till och be dem göra samma sak.

Orginallistan:

Millans Bak : Mycket gott
Miss Sophie : En förvirrad Höna
Dolcevita : Tjejsajt
Äta bör man : Godmat
Cutwalk : Frisyrblogg
Frisörguiden : Frisyrer
Manligt
Carolangel : Blogg om allt möjligt
Christina : Skriver om mat , kryddor, örter: Har hur många fina och goa´ recept.
Annelie :Skriver om allt möjligt. Livet, familjen, fina matrecept.
Carina : Skriver om utbildning, pyssel-allt möjligt.
Livet efter : Skriver om livet före och efter hennes ögonsjukdom
beckfjall1 : Föredetta missbrukare som skriver om sitt liv idag
Sussibussi : Fyrabarnsmor som skriver om sin vardag
Theas rum : Tvåbarnsmor skriver om inredning och sin vardag
Whiskeyochchampagne : Skriver om allt från sitt vackra hus till barn och mat
Hannajos : Trebarnsmor som älskar kläder, brottning och inredning.
Katterochpasta : Har otroligt fina kollage och är så duktig att få till bilderna!
Lilla My (http://www.bibbi.bloggspace.se/: Pitetjej som skriver och visar fina bilder!
Sofie http://lufthav.blogg.se/: Också en pitetjej som skriver och visar bilder från sitt hem.
Perlan http://www.perlan.org/
Evelyn http://silkeslen.blogg.se/ En mycket läsvärd bloggare med lite av mycket.
Heidi http://julie-k.blogspot.com/
Pialotta: Tar ofta upp viktiga ämnen. Bra blogg med fina bilder
Lasse Pettsson:
* En välskriven blogg som tar upp mycket personligt/fakta med glimten i ögat*
Think Twice:
♥ Skriver med känsla och förnuft/humor mm ♥
Vicke:
* Naturkille med båda fötterna på jorden/ser till den lilla människan mm*

Stop copy!

♥ Think Twice...

.image147


Kommentaren Sparas
Postat av: Pialotta

Nämen är det ingen som hoppat på tåget.. :-)
Hur i jesse namn får du till det med animeringarna utan någon ram runt.. jag kan inte, blir alltid en svag ram runt om mina då jag laddar ner de rörliga till bloggen??
Nu är jag färdig här för idag..
Orkar inte springa rundor idag tar det senare kanske.
Kram på dej

Postat av: solgudinna

Tack min vän, nu har jag stigit på.
Tack för de fina orden.
Kram Helena

2007-04-11 @ 16:19:24
URL: http://solgudinna.blogg.se
Postat av: Anki

Detta verkar väldigt "besvärligt", måste sova på saken o fundera lite=)

2007-04-11 @ 20:36:58
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Think Twice

Pialotta- det verkar svårflörtat:P Kram
Solgudinna- "Vassego"..välkommen på! Kram
Anki- Okey..sussa på saken!

2007-04-13 @ 21:12:15
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/

image613Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentaren (sparas)

image270
Trackback