♥Japp... nu kan dom ta sig i"HÄCKEN" :)

Ja numera spelar ju Bois i Superettan och förhoppningarna är så  klart att vi vill upp i Allsvenskan igen!
Bois fick årets första seger, trots en massa skadade spelare! 
Matchen slutatade med 2-1 mot Häcken (rättvist)
Ja den segern satt  som en "fläskläpp"....Yeeees!            image197




Vidare så har det härjat tjuvar i huset där jag bor å gissa vad bytet blev ??   image199

I can´t believe it......14 st låskolvar till tvättstugan där man bokar upp sig för tvättid!

Ja det måste  ju ha varit någon som haft ett skriande behov  att få tvätta...hahaha....

image198



Från ett tidigare telefonsamtal idag, då sonen min ringer från sitt jobb. 
Han är oxå en nybliven körkortsägare samt har även hunnit med att köpa sig en relativt ny Golf GTI  för ca 14 dagar sedan, ja en sån där bil som alla grabbar bara måste ha....även han!
Efter lite allmänt snack kommer han till frågan...kan jag låna din bil ???
Min första tanke var förstås vad har hänt nu...med hans egen bil...?
Nej det var förstås inget som hade hänt....
Ja men varför ska du låna min bil då ????
Ja,men förstå....
Hur "coolt" är det att köra runt med "aircondition" när man kan köra "cabbe" istället....ehhh....
Jaa å då kan du ta min bil istället.......(ja kan knappt bärga mig....:)
Nu är det jag som blir mållös.....*visst är dom ljuvliga dom små/större barnen*


image200


image209

Kommentaren Sparas
Postat av: Anki

Ja de är för roliga de "små" barnen =)
Jag trodde först att han hade soppatorsk när jag läste.
Ha en underbar fredag!

Postat av: Pialotta

Härligt med "små" barn du.. Tjuveri ja du de där finns över allt.. vi har oxså haft här, tog sig in genom ett pyttelitet fönster i tvättstugan vidare till källarna..
Ha en go fredag.. tjingeling kram

2007-04-27 @ 14:38:29
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: solgudinna

Ja visst är de goa. Jag var och handlade mat med min son i veckan på City Gross. Förr skulle han aldrig följt med och handla, men sedan han har flyttat hemifrån så kan han hänga med, det är kul.
Kram Helena

2007-04-27 @ 21:11:41
URL: http://solgudinna.blogg.se
Postat av: Bobby

De e ju det där med grönare gräs på andra sidan,det gäller tydligen med bilar också.Ingen som vill köpa låskolvar förresten,jag har råkat komma över ett restlager.Kram Bobby

2007-04-28 @ 13:35:23
Postat av: Think Twice

Anki- Ja man vet ju aldrig, det kan ju varit vad som helst...Detsamma till dig!

Pialotta- Hahaha (småbarn) visst är det...När ska dom bli stora *s*

Solgudinna- Ja absolut, man älskar dom små/stora liven..../Kram

Bobby- Haha...hur många låskolvar har du?? /Kram

2007-04-29 @ 12:17:47
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/

image613Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentaren (sparas)

image270
Trackback