♥ Det är väl inte bara jag.....???

Som längtar efter dom här image552 NU.....

image549  image550

image551



Nu när "höstrusket" börjar närma sig ... då ska det bli skönt att kunna krypa upp i soffan igen med en filt.... tända lite mysiga ljus och sen bara mysa under tiden man följer sina favoritserier.......
Ja tror det är  många liksom jag som gått och undrat om det blir någon fortsättning...på Prison Break, Lost, Heroes.....

Då kan jag ge er ett litet glädjebesked.....image546
image553

Att det blir en fortsättning på Prison Break
och att säsong 3 ska börja sändas i Usa den 17 september så att vi åter får följa med på den spännande fortsättningen.............YES
image553

Vidare så kommer det även bli en fortsättning på Lost....som går in på sin fjärde säsong fast inte förrän  i februari nästa år.......som den serien då kommer  igång.

image553
Min tredje favoritserie Heroes vet jag inte om det kommer bli någon mer fortsättning på än, men man kan bara hålla tummarna och hoppas, så kanske lyckan blir total.....


Men under tiden kan man ju alltid vila ögonen på lite bilder....*No problem at all*





image515

Kommentaren Sparas
Postat av: Anki

Ja LOST kan man ju bara inte missa. Synd att det börjar först i februari.=(
De andra har jag inte sett.

Postat av: pappa B

Men herreje. Vännen du har ju mig. Då finns det ju ingen anledning att drömma och längta efter små män med stora muskler? Jag kan lätt ornda 4 dagras stubb på 2 dagar! Mina muskler tar inte heller så stor plats i sovrummet och jag äter som en 5-åring (mer dollar över till förlustelser) Jag har nästan glömt bort vad man gör med kvinnorna så det blir inte speciellt arbetssamt där inne heller. Snarkar, rapa och fiser inte heller när jag sover utan ligger tyst i fosterställning och snusar på dunkudden. Lägger mig tidigt 03.30 och vaknar tidigt 05.00. Dricker måttligt, en liter i veckan. Fast det finns ju ett stort problem
- jag är ju upptagen - *s*
Saknar dina komment hos mig
Kram
pappa B

2007-08-29 @ 08:54:14
URL: http://www.pappab.webblogg.se
Postat av: Norpan

Ja jag vilar gärna ögonen på dessa bilderna!!! ;)
Kram

2007-08-29 @ 09:46:25
Postat av: Pialotta

Alla de där serierna hade jag ett inlägg om.. det där jag tog bort för några dagar sedan av förklarliga skäl.
Jodå visst längtar man efter alla de där så in i norden nu faktiskt. 24 är ju slut nu och det följde jag. Prison har jag följt hela tiden alla avsnitten liksom Lost. Heros har jag aldrig sett förut.. har det gått i någon svensk kanal eller? Läste om det och hörde på TV att det skulle börja sändas i svensk TV, men när kommer jag inte ihåg nu.. hade det på bloggen, men...
Ha de nu så fint och vi ögnar nog många på de läckra killarna:-)
Kram

2007-08-29 @ 15:17:45
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Caroline

Jag vet inte hur långt fram du är på Heroes men serien börjar sändas på svensk tv nu i höst. Kram

2007-08-29 @ 17:11:52
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se
Postat av: Mia

Hoppsan! Jag dreglade visst ner tangentbordet...

2007-08-29 @ 18:06:33
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Gunnel

Och här sitter en som inte har sett några program ur de där serierna. Missat nåt verkar det som :O)

2007-08-29 @ 18:46:38
URL: http://djurvannen.blogspot.com
Postat av: ejmis

Smaskens..lite ögongodis! Slutade faktiskt kolla på Lost förra säsongen, Prison Break har jag bara sett något ströavsnitt och Heroes känner jag inte alls till.

2007-08-29 @ 19:05:14
Postat av: Gunnel

Måste fråga igen...nu har jag laddat hem det där programmet för bilder...men inte förstår jag hur jag ska få dom efter varandra .... så där fint som du gör. Har du en liten lathund till mig :O)

2007-08-29 @ 20:10:14
URL: http://djurvannen.blogspot.com
Postat av: sara

Nja, jag hade hellre vilat ögonen på Olof Mellberg =) tjoho vad het han är. Men jag längtar tills Prison Break börjar =) ha det gott bamsekramar från lilla Habibi

2007-08-29 @ 20:28:23
URL: http://habibi.webblogg.se
Postat av: Junitjej

Vilka snyggingar!

2007-08-29 @ 21:05:14
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Helen

Ja det var ju några godbitar du serverar ;) Visst är vi många som längtar efter både Lost o Prison Break, tråkigt att Lost dröjes så länge bara.
Ang boken Änglamördaren så kan jag rekommendera den, klart läsvärd.
Sov Gott när det nu blir.

2007-08-29 @ 21:32:17
URL: http://qristall.blogg.se
Postat av: solgudinna

Jag längtar också. Visst är de charmiga.

2007-08-29 @ 22:17:38
URL: http://solgudinna.blogg.se
Postat av: Anita

Woah!!!
Var hittar man såna snyggingar. Nåt att vila ögonen på, eller hur?

2007-08-29 @ 23:00:39
Postat av: Think Twice

Anki- Ja man vill ju helst fortsätta medans man kommer ihåg det senaste som hände!
Pappa B- Du låter ju som en dröm...attans med att du var upptagen:)) /kram
Norpan- Ja bara titta och njut;)
Pialotta- Canal + har visst sent Heroes, men det lär ju komma på dom vanliga kanalerna i höst har jag läst nu....24 tittade jag oxå på ett tag innan med och gillade den med! /Kram
Caroline- Jo jag läste det också någonstans nu i efterhand! /Kram
Mia-Hihi.. jag skicka genast över servetter till dig!
Gunnel- Kan varmt rekommendera dig...Prison står högst på min lista en fängelsefilm!
Ejmis- Helt klart svårt att se sig mätt på dom snyggingarna!
Gunnel- Ja visst jag hjälper dig!
Sara- Mmm håller med, Mellberg är inte så dum han heller! /Kramkram
Junitjej-Nickar instämmande
Helen- Ja riktiga puddingar vill ja lova, tack för tipset! Sussa gott du med!
Solgudinna-Absolut...svårt att blunda för det!
Anita-Ja den som det visste.....hihi ;)

2007-08-30 @ 00:25:20
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/
Postat av: Marie

Halloj!
Jättefin blogg du har! kul att du har tittat in hos mig!.... och nu kommer jag till dig.... =)
Visst är det lite bra med höst! För då kommer alla serier tillbaks! Prison break är ju ett Måste! Men jag följer även Desp. Housewifes.... den är såååå bra! även gilmore girls och what aboat Brian är ju mina favoriter!
Fina kort du har här på din blogg, är det du som fotar sååå bra!?? Ni verkar haft en bra resa till Samsö!
Ha en bra Torsdagskväll!

2007-08-30 @ 19:25:43
URL: http://marie2u.blogg.se
Postat av: Think Twice

Marie- Tack! Dom serierna du nämner har jag aldrig sett, men man borde kanske börja se på dom eftersom många pratar så varmt om dom här runt om i bloggarna!
Jo det är jag som fotograferar;) och Samsö var helt underbart....det är något visst med öar ,ialf när solen skiner!
Ha en trevlig helg!

2007-08-31 @ 11:33:07
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/

image613Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentaren (sparas)

image270
Trackback