Utmaning

image716                                                                              image716

Jag har blivit utmanad av
Carina
Utmaningen går ut på att skriva en önskelista med 7 önskningar.
Det behöver inte vara materiella ting eller realistiska önskningar.
Utmana 7 bloggare att göra detsamma.

Jag önskar att......image716


1. ......En riktigt bra systemkamera, samt en fotoutbildning.
2. ......Hitta en ny bostad, ett eget hus eller bostadsrätt kan göra det samma,
..........gärna med trädgård!
3. ......Om nummer 2 slår in vill jag även ha en hund, gärna en schäfer.

4........Resa till något varmt och soligt ställe, åh komma tillbaka när det är vår i Sverige.

5. ......Att jag och min övrig familj, släktingar, vänner får vara friska o krya!

6. ......En jorden runt resa!

7. ......Kunna prata många språk flytande.
image716
Utmanar ingen speciell, utan den som känner för det hoppar bara på!

image634

Kommentaren Sparas
Postat av: Gunnel

Mmmm....kamera ligger högt upp hos mig med. Jag har varit och klämt och kännt på Nikon D4X (jag som är en olympus freak). Den kameran har tydligen blivit årets bästa. Men men...även om den inte är så där jättedyr..så säger snåltarmen nej. Fast en dag blir det en systemkamera och så en bra zoom.

Postat av: Think Twice

Svar till Gunnel
Jo jag vill så gärna ha en systemkamera, har fått ögonen på en av Canons, men den är så hiskligt dyr, men den tål nog att kollas upp lite närmare...
För min broder åker till USA i februari och där är priserna betydligt bättre samt att dollarn ligger lågt!
Fast själva kameran är kanske ändå det lilla i kråksången, för sen vill man även ha lite olika objektiv ;)
Under tiden får jag försöka bearbeta mig själv tills jag känner mig mogen att hosta upp alla pengar!
Fast tycker man det är kul så varför ska man inte unna sig den glädjen.

2007-12-15 @ 20:03:21
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/

image613Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentaren (sparas)

image270
Trackback