♥ Fotboll+Regn=Sant

image396

Trots att  regnet stod som spö i backen, var man ju bara tvungen att gå ut på IP och se när Bois skulle möta Örgryte...
Eftersom man är randig i själen,
image398
tar mig sig ut antingen det är vått eller torrt, ingen kan väl påstå att man är någon medgångsupporter då, eftersom Bois just nu inför den här matchen ligger sist i tabellen, det är ju nu man verkligen behövs.... som hejarsupport:)
Klack..ramsorna avlöste varandra..Man kan inte annat än le när man stämmer in i Bois ramsorna som att...image397"Alla luktar fisk i Göteborg" ................eller........ "Alla heter Glenn i Göteborg".........visst vi fick oss oxå en släng av sleven av motståndarklacken som att..."Skåne tillhör Danmark och det är skit samma"
Men efter 95 roliga spännande minuter fick vi årets andra seger och båda har varit Göteborgslag.....som vi slagit!
2-1 till Bois slutade matchen rättvist....det var ni värda grabbar efter att spelat hela matchen i ösregn...HEJA HEJA HEJA

Vidare om gårdagens ridpass.
Jo det gick superbra och "Sunblock" visade upp sin bästa gentlemanna sida, så jag slapp smaka sågspån:)
Fast i dag har jag lite träningsverk, kommer som ett brev på posten när det blir för långt mellan gångerna, men nu ska det bli andra bullar igen och nya friska tag, och lite mer kontinuerlig ridning...så är det tänkt åtminstone!

Blev tyvärr inga bilder från igår, men tar ett annat hästfoto när jag red Amigo sist!
image400


image313

Kommentaren Sparas
Postat av: Anki

Är inte fotbollsintresserad, men givetvis hejar jag på hemmalag=)

Postat av: Bobby

Fin hållning du har i ryggen,förmodar att du är lika stolt när du ser di randie spöa glennarna.Heja Bois o kram från Bobby

2007-06-17 @ 19:50:27
Postat av: Pialotta

Jaså du är fotbollstös du:-)
Inte jag vad är jag inget varken hästatös eller fotbollstös, men kan förstå de som har dessa intressen ändå:-) Fin häst du har eller är det en lånehäst kanske.. måste tala om att min dotter och mitt barnbarn rider oxså.. eller det har jag kanske snackat om tidigare:-)
Du vet ÅNK:-)
Kram i regnet på dej..

2007-06-17 @ 21:35:13
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Caroline cK

Så härligt!

2007-06-18 @ 08:07:00
Postat av: Nilla

Vad härligt det ser ut när du rider! *Jag vill också* Ha det bra.

2007-06-19 @ 20:47:06
URL: http://tankebubblor.blogg.se
Postat av: Think Twice

Anki- Ja man måste hålla på hemmagossarna:)
Bobby- *Ler* Jajamensan fattas bara:)/Kram
Pialotta- Nä det är ridskolans häst, som jag rider, tror kanske jag hört det tidigare att dom rider med...låter bekant:) /Kramis
Caroline cK- Yes...*ler* stort:)
Nilla- Tack! Rider du oxå ?? Detsamma till dig!

2007-06-20 @ 18:33:26
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/

image613Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentaren (sparas)

image270
Trackback