♥ Logik eller sjätte sinnet!

Ibland funderar jag just på vad som är vad!
Får väl erkänna att jag inte är världens bästa på att använda bilbältet den där lilla korta sträckan inne i staden.....iofs dumt....jag vet!

Men det är mest mellan mina jobb som jag slarvar till det...
Idag när jag kör iväg  från mitt första jobb, får jag den där varningsignalen inom mig, ta på dig bältet..vilket jag då gör....kör vidare....och mycket riktigt, lite längre  fram är det razzia.
Tack "sjätte sinnet" tänker jag!

Det är nästan lite otäckt samtidigt som man blir glad över att man fick  den varningssignalen.

Är det "logiken" eller "sjätte sinnet" som styr tro??


Liknande saker har också upprepat sig många gånger som på Tv tex.
Ja kan sitta ibland och tala om vad där kan stå i nästkommande mening..osv
Ibland är det lixom självskrivit vad som komma skall, men inte alltid.


Allt är ju inte förutsägbart....sånt här kan sätta lite myror i huvudet på en.
Näst intill undran om man är lite synsk...ibland..
Åh det kan ju faktiskt kännas lite småkusligt....

Får ni  liknande varsel och hur tolkar ni isf dom ?

Kommentaren Sparas
Postat av: Anonym

En gång bestämde jag mig för att se på baksidan av en kortlek o försöka bestämma vilka kort där var överst.Efter 5 eller 6 kort blev jag så rädd för mig själv att jag stannade.Jag räknade sen ut att om detta bara varit slumpen så var det en chans på 250 milliarder.Kram Bobby

2007-03-06 @ 23:56:51
Postat av: Trolda

Jag får ofta små "hintar"...Det känns ju fint att tro att någon "passar" lite på mig..=D

Trevlig blogg du har! Tack för ditt besök på min, och jag kommer gärna igen!

Trolda - Tjingeling!

Postat av: solgudinna

Tjena!
Hade önskat att maken hade den förmågan förra veckan. Det kostade honom 1500:- i böter. Han har ett jobb där han ibland bara ska köra fram ett kvarter och tycker väl då det är onödigt att ta på sig bältet. Efter detta gör han nog det.
Jag vet en tjej som säger att, precis innan folk säger en sak så vet hon vad de tänker säga, det är ju rätt kul!? Själv har jag inte någon sådan förmåga vad jag vet, har drömt sann drömmar ett par gånger.
Är det lika grått hos dig idag?
Ha det gott.

2007-03-07 @ 16:29:21
URL: http://solgudnna.blogg.se
Postat av: Dr S

Spökigt sånt där....

2007-03-07 @ 23:23:05
URL: http://skargardsdoktorn.blogg.se
Postat av: Alkiz

Ujja sånt händer allt för ofta...kan tycka att det är lite läskigt, därmed stänger jag av kraften lite...för jag kan tänka saker och sen händer det...Hmmm..Vi äro små häxor vi:)

2007-03-08 @ 17:16:23
URL: http://http://blogg.passagen.se/kristallery
Postat av: Think Twice

Bobby,
Usch låter riktigt otäckt...och vilken slump-procent! /kram
Trolda,
Ja en liten skyddsängel kanske! *ler*
Tack för ditt besök,och välkommen tillbaka!
Solgudinna,
Oj kostar det så mycket att köra utan bälte, dags att tänka om nu!
Var det ett trevligt budskap du fick från sanndrömmarna?
Dr S,
Javisst är det!
Alkiz,
Opps kan du reglera på din kraft med, hum ännu mer mystik, oss spöken emellan:)

2007-03-08 @ 20:02:31
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/

image613Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentaren (sparas)

image270
Trackback