♥ Visst har storleken betydelse....;)

image562


Trots ihärdigt sportande.....
Så vägrar min våg att förflytta sig neråt, även om det så att det bara handlar om ett ynka gram.
Har även provat att flytta ut vågen från badrummet till hallen..... men...DÅ ökar "vågskrället" istället med 2 kg som en lök på laxen....
Hur kul är det på en skala ;(

Fettsugning....kunde ju vara ett alternativ....frågan är om det är dyrt, tar dom kilopris tro !?
Nåväl jag hinner inte med det nu i vilket fall som helst, för jag måste vara smal till på Lördag när jag skall på bröllop.....

Så jag begav mig ut till stadens shoppingbutiker och hittade ett par *ursexiga* trosor som jag gärna vill visa upp här.....detta här är ju som sagt bara början på min nya tilltänkta "modebloggskarriär"

image563


Med tanke på att jag skall krypa in i en figurframhävande "festblåsa", är det inte så klämkäckt att se ut som man vore i femte månaden.....
Men resultatet blev faktiskt inte så  dumt ändå......

och så här blev det färdiga resultat  med......"gördel"

image564


Så med små medel...är inte undrets tid  förbi!

image565

Kommentaren Sparas
Postat av: Bobby

Snygga festkläder du har.Tror du den där korsettmodellen finns för män också? Tror jag är i behov av en sån.Kram Bobby

2007-09-06 @ 20:57:19
Postat av: Gunnel

Så glansigt och fint.
Vet du..om du tränar bygger du muskler och muskler väger mera än fett :O)

Postat av: Caroline

Det är bara en myt att muskler väger mer än fett. För vad väger mest 1kg muskler eller 1kg fett?! Lika mycket såklart. Många som missupfattar detta då det är massan det handlar om. Nog om det. Tycker nog du ska skorna som du har på dig på bilden istället för de till höger....ser lite mer fancy ut :) Kram

2007-09-06 @ 23:08:25
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se
Postat av: Pialotta

Den där festblåsan var sp vacker.. men korsett:-) Menar du det.. ja kanske det är en lösning.. jag skulle då aldrig ta på mej en dylik.. hugeda mej, då skulle jag "värka" om någon gång..
Så himla många kilo är du väl inte på vågen?
Ha de kul då.. alltid trevligt med fest:-)
Kramar

2007-09-07 @ 01:27:20
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: sanna panna

woooow gillar de där ja klockrent
mkt fint....
själv har ja inte burit klänning på...hmmm let miii siii......ja de va nog när ja gifte mej 1989
hihi
kram...

2007-09-07 @ 08:12:18
URL: http://raskan99.blogg.se
Postat av: Nette

JÄTTEFINT!
Appropå gördel vill jag också ha en....var hittar man såna...här är det samma problem - man flyttar på vågen från plats till plats ända tills man hittar en knut där den visar bäst MEN nu har min lilla knut börjat krångla den också! :(
Önskar dig en riktigt fin helg - kram!

2007-09-07 @ 08:21:07
URL: http://enkelmenrar.blogg.se
Postat av: Mia

MEN! Du är ju vältränad, juu..en annan skulle behöva både push-up, push-in och en ev push-down också om det fanns *L*

2007-09-07 @ 10:50:44
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Anki

Wow!!! Vilken snygg klänning=)
Tur det finns push up, hold in och vad blir nästa?
Tycker också skorna du har på dig på bilden ser bättre ut till klänningen.
Trevlig helg!

2007-09-07 @ 17:54:27
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Norpan

Kära nån...du behöver ju inte några hjälpmedel. Du är ju jättefin!
Du kommer att göra succé på lördag, jättefina kläder på en jättefin människa, kan ju inte bli annat än bra!
Hoppas du får en underbar helg.
Var rädd om dig, kramar!

2007-09-07 @ 21:46:34
Postat av: ejmis

Snyggt! Ha en bra helg!

2007-09-07 @ 23:18:57
Postat av: solgudinna

Så flott. Den klär dig säkert.
Ha det gott.

2007-09-07 @ 23:29:34
URL: http://solgudinna.blogg.se
Postat av: sara

Hehe, ja det är inte alltid lätt. Tack så mycket för hjälpen med sidan, men jag vet inte riktigt hur jag ska få in den på sidan. Jag är inte så jättehaj på det där ;) ha en trevlig helg bamsekram

2007-09-08 @ 00:14:44
URL: http://habibi.webblogg.se
Postat av: Helen

Fy för fasiken så snygg du kommer vara på bröllopet.
Den där vikten den är inte rolig, oavsett om man är smal eller ej så är man inte riktigt nöjd, tyvärr.
Men tror nog inte att du behöver ngn fettsugning hehe.
Ha det riktigt trevligt.

2007-09-08 @ 10:38:09
URL: http://qristall.blogg.se
Postat av: Caroline cK

Det ska jag oxå köpa! Var?!

Postat av: Think Twice

Bobby- Hihi...funderar kliar mig i huvudet, tror faktiskt inte.. ;))
Gunnel-Tack! Jo så har jag också hört att det är!
Caroline-Ja det är nog en fråga för dom lärde, men det är samma skor på bilden, bara blixten som gjorde dom högra ljusare;) /Kram
Pialotta-Tackar! Ja det är alltid trevligt med sådana tillställningar, har 5 kg som jag vill ha bort, tyvärr sätter dom sig runt midjan;(
/Kram
Sanna Panna-*Ler* Tack...visst det är alldeles för sällan man tar en festblåsa på, men kul att få klä upp sig ibland! /Kram
Nette-Bugar o Tackar! Då är det fler än jag som upptäckt fenomenet med vågen;) Gördel finns på Lindex och kostar 199 kr.../Kram
Mia-Det kunde varit bättre...upptäckte jag ;))
Anki-Tack Tack...ja vad skulle man gjort utan;)
Skorna är samma på bilden bara blixten som gjort dom ljusa!
Norpan-Stort Tack...dina ord berör verkligen, sträcker på ryggen och blir glad, och detsamma till dig hoppas din helg med blev lyckad, Tusen kramar!
Ejmis-Tack! Detsamma till dig!
Solgudinna-Tackar! Detsamma till dig!
Sara- Hihi...verkligen inte;) Men jag hjälper dig att få den på plats, kan se nu i veckan./Kramis
Helen-Tack...ler stort..ja det blir inte bättre med åren heller, man får tyvärr dras med det;)) /Kram
Caroline- Finns att köpa på Lindex för 199 kr;)

2007-09-09 @ 23:19:21
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/

image613Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentaren (sparas)

image270
Trackback